Seminární práce 2020/2021
Seminární práce neprošly odbornou recenzí ani jazykovou úpravou.
- Adámek Libor: Využití Microsoft Teams v distanční výuce, příloha.
- Bláhová Jitka: Projektová výuka
- Bendová Anežka: Vzdělávací systém a zkoušky ukončující středoškolské vzdělávání v Izraeli
- Biroš Marek: Typológia žiackych otázok alebo tváre sa menia, no otázky ostávajú
- Doležalová Jana: Vědecké myšlení u žáků na prvním stupni základních škol
- Dupkala Daniel: Mimoškolské možnosti rozvoja žiakov SŠ nadaných vo fyzike
- Johanovská Zuzana: Pohled neurověd na procesy učení
- Herynková Kateřina: Maria Šimůnková – příklad dobré praxe v práci s nadanými středoškolačkami
- Kašparová Kateřina: Příprava na přijímací zkoušky na střední školu v době covidové
- Krejčí Alžběta: Distanční výuka před globální pandemií
- Kukučík Martin: Porovnání maturitních testů z matematiky v České a Slovenské republice v roce 2016"
- Martínková Veronika: Role víceletých gymnázií v českém vzdělávacím systému
- Pokorná Lucie: Projektová výuka (výuka s použitím projektů)
- Ceháková Lydia: Výuka v době pandemie: Rakousko
- Frantál Jiří: Výuka v době pandemie: Řecko
- Horálková Zuzana: Výuka v době pandemie: Francie
- Kopřiva Tomáš: Výuka v době pandemie: Nový Zéland
- Lombino Roberto: Výuka v době pandemie: Itálie
- Přikryl Mikuláš: Výuka v době pandemie: Austrálie
- Reichová Miluše: Výuka v době pandemie: Slovensko
- Weissgráb Lukáš: Výuka v době pandemie: Velká Británie